close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור גן אירועים איכותי במרכז?

מערכת שורשג תשרי, תשפב09/09/2021

החגיגה הגדולה שלכם עומדת להתרחש ואחרי שבחרתם מועד בלוח השנה וגיבשתם את רשימת המשתתפים שנבחרו בקפידה, אתם בדרך לכבוש את היעד הבא – לוקיישן לאירוע!

תגיות:
אין ספק שלמקום שייבחר לארח את האירוע שלכם חשיבות רבה והשפעה על ההצלחה, האווירה, ההנאה של המוזמנים וכמובן שלכם - אסור להתפשר, במיוחד כשמדובר במאורע בלתי נשכח כמו בר/בת מצווה, חתונה או אירוע עסקי בו תחשפו את המוצר או השירות החדשים שלכם.

לפניכם פרמטרים חשובים במציאת גן אירועים איכותי במרכז הארץ מדרכי גישה דרך תפאורה ועד חוויה קולינארית ושירות מסור. רשימת דרישות והצעה למקום שעומד בכל הציפיות.

קל להגעה – פנינה ירוקה בלב המדינה
במרכז הארץ היצע מסחרר של אולמות אירועים, אבל שיקול חשוב בבחירת המקום האולטימטיבי קשור לדרכי ההגעה, אמצעי תחבורה ופקקים.

כדאי לחפש מלכתחילה אולם או גן אירועים שממוקם באזור אליו ניתן להגיע באמצעים שונים:
רכב פרטי (ללא בעיות במציאת חנייה) וכבישים מהירים שמאפשרים גישה מהירה מכל האזורים הגיאוגרפיים ומכיוונים שונים, אוטובוסים ואפילו תחנת רכבת, במיוחד אם האירוע מתקיים בשעות ובימים של תחבורה ציבורית זמינה.
גישה נוחה ופשוטה תעלה את סיכוי ואת מספר המשתתפים באירוע ואתם תיהנו מיותר משתתפים ומאירוע מוצלח יותר. כמו כן, חפשו את השקט, השלווה, המרחבים הירוקים אך בלב עיר גדולה, כך שתיהנו מכל העולמות במקום אחד!

שילוב מנצח בין גן לאולם
עכשיו שהגעתם לכתובת, השלב הבא הוא למצוא קונספט. היום כבר לא צריך לבחור בין גן או אולם אירועים, כי מקומות רבים הבינו שהמודולאריות והגמישות קובעת.

חפשו מתחם שמציע גם אזורי בילוי בחוץ כמו דוכני מזון, מקום ייעודי לחופה או לקבלת פנים תחת כיפת השמיים ובאוויר הפתוח וגם מקום מקורה או סגור.

בדרך זו, ניתן יהיה להשיק את האירוע בחוץ ולעבור לפנים או להחליט היכן ואיך לפי תנאי מזג האוויר.
העיצוב עצמו לוקח חלק בחגיגה וחשבו על כל התמונות של לפני האירוע ובמהלכו – בוודאי תרצו מקום שיש בו צמחייה עשירה, אלמנטים של מים, אפשרות לחופה מהפנטת, מנהרה ירוקה, תאורה מתקדמת שמאפשרת ליצור אפקטים מרהיבים וכמובן – מערכת סאונד להשלמת החוויה.

כנ"ל לגבי הקונספט – מצאו מקום שהוא יותר מגן או אולם אירועים אלא סוג של כפר נופש באווירה של ריזורט עם אופציות שונות לגסטרונומיה מגוונת ותחושה שיש כל כך הרבה ממה לבחור.



קולינריה בכל הסגנונות
אגב קולינריה, אין ספק שהאוכל הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה וכדאי להכיר את המטבח של המקום – האם הוא מובל על ידי שף, האם התפריט בר שינוי, האם ההיצע רחב כמו למשל, יריד עולמי של אוכל איטלקי, אסיאתי, ים תיכוני, כך שכל אורח ימצא כאן את מבוקשו, האם יש גם בר משקאות עשיר ובית קפה לאתנחתא של לפני או אחרי וכמובן – סעודה לתפארת.
בדקו האם מדובר בבופה או בהגשה לשולחנות וכמובן – האם המטעמים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של חומרי גלם איכותיים וטריים שנבחרו בקפידה.

איך תמצאו את המקום הנכון עבורכם?
אפשר להתרשם מהתמונות של המקום, אבל אין כמו מראה עיניים וכמובן, טעימות של התפריט ואל תשכחו את הצוות המקצועי שיהיה קשוב עבור הצרכים הייחודיים שלכם ויוכל להפיק אירוע מנצח מא' עד ת' - להפוך את החזון שלכם למציאות.

קולוניה הוא כפר אירועים בפרדסים של העיר רחובות צמוד לפארק המדע שמציע לכם בדיוק מה שחיפשתם: עיצוב אקסקלוסיבי, קונספט של ריזורט, חופה על המים, קולינריה במגוון סגנונות במתחם פנטסטי שעולה על כל דמיון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה